25, 26 en 27 juli Poulsbo, Seattle

27 juli 2015 - Poulsbo, Washington, Verenigde Staten

Na 2 dagen rijden waren we deze zaterdag wel toe aan een rustig dagje, dus afgezien van dat Lizz boodschappen is gaan doen voor het avondeten zijn we de deur niet uit geweest. Lekker rustig aan.

Zondagmiddag komen de dames uit Durango aan en Lizz haalt ze op van het vliegveld. 'S ochtends hebben we al eten voorbereid (curry) en dat was maar goed ook, want de dames hadden aardig vertraging. Lisette en Esmée blijven thuis om de was te doen. De dames zijn net op tijd thuis om Esmée nog te zien voor ze naar bed gaat. Ze vinden haar allemaal super schattig en Esmée weet nog niet zo goed wat ze met al die aandacht moet.

De avond wordt besteed aan gezelligheid, eten, drinken, bijkletsen en het bouwen van een groot kampvuur in de achtertuin.

Maandag gaan we met zijn allen op stap om een mooie waterval in de buurt te bekijken. Op de terugweg stoppen we bij een strandje en rijden we een berg op om een schitterend viewpoint te bezoeken. Het uitzicht is werkelijk geweldig.
Vanavond eten we krab, oesters en andere lekkere dingen die onze mannen niet lusten. En uiteraard sluiten we weer af met een kampvuur in de tuin.