Birthday

28 juli 2015 - Poulsbo, Washington, Verenigde Staten

Vandaag is Lisette jarig en komen Hein en Chris terug van hun kampeer avontuur.
'S ochtends gaan Lizz, Lisette en Megan nog wat dingen halen om een Nederlandse kwarktaart te maken. Wat niet meevalt, want kwark zoals wij dat kennen, dat kennen ze hier niet. We vinden een alternatief wat volstaat en gaan weer op huis aan.

Terwijl Esmée slaapt maakt Lisette met hulp van Megan en Natalie de kwarktaart en terwijl deze in de koelkast staat om op te stijven is het tijd voor cadeautjes. Esmée heeft een mooie ketting en wat heerlijke ruikertjes voor mama en Hein heeft geregeld dat Esmée en Lisette samen een fotoshoot mogen doen als we weer terug zijn in Nederland. Daarna gaan we met zijn allen naar de haven van Poulsbo om daar wat te drinken en te snacken ter ere van Lisette d'r verjaardag.

Na thuiskomst wordt de bbq voorbereid en als Esmée lekker gegeten heeft en ligt te slapen gaat de grill aan en het vlees erop. Het is een gezellige avond met lekker eten, gezellige gesprekken, lekkere muziek en een lekker warm kampvuur. Een mooie verjaardag, met mooie mensen om hem mee te vieren.

1. Corrie en Arie:
    30 juli 2015