Roadtrip to Seattle day I and II

24 juli 2015 - Poulsbo, Washington, Verenigde Staten

Vandaag vertrekken de dames richting Seattle.
Na een rustige start met ontbijt en inpakken vertrekken we richting noord-west.
Esmée zit lekker te spelen in haar stoel en knuffelt af en toe met de hond, en wordt af en toe boos als ze niet bij de hond kan om haar te aaien of als ze niet bij haar speelgoed kan.

Nadat we getankt hebben eten we even wat en gaan we weer verder. Esmée valt niet lang daarna in slaap en slaapt tot we bij ons motel zijn. Het is hier net alsof je een film in stapt. Precies zoals je een motel verwacht. We gaan wat eten en de rest van de dag relaxen we en speelt Esmée met hond Ilse. Morgen hebben we nog een stuk van ongeveer 5 uur te gaan.

Day II
Vanochtend zijn we vroeg uit de veren. Na een beroerde nacht, met een airco die meer herrie maakte dan een langs rijdende vrachtwagen, waren we blij dat we konden gaan. Esmée is volgens mij de enige geweest die wel goed geslapen heeft en dat blijkt, want mevrouw is de hele weg wakker en druk met van alles en nog wat.

Als we eindelijk bij Lizz thuis zijn eten we nog wat en gaan we met zijn allen nog een dutje doen.

De avond verloopt hier in Poulsbo, Seattle, vrij rustig met een trip down memory lane, genaamd Top Gun en een aflevering van Game of Thrones nadat Esmée 3(!) bordjes pasta op heeft en lekker is gaan slapen.