Dag 2, Poulsbo

6 juli 2015 - Poulsbo, Washington, Verenigde Staten

Esmée moet nog een beetje wennen aan het nieuwe tijdschema en heeft in het midden van de nacht behoefte aan aandacht, waar wij eigenlijk een poging doen om bij te slapen. Uiteindelijk na veel liedjes valt ze weer in slaap en slaapt tot half zeven.

De dag begint relaxt met koffie drinken in de achtertuin, Esmée speelt heerlijk met haar schepje en we ontdekken het huis en de directe omgeving. Wat is het hier prachtig. We wanen ons direct in het bos.

Na de koffie gaan we naar little norway, zo wordt het centrum genoemd van Poulsbo, een schattige dorpskern met op de achtergrond de bergen. Eerst doen we wat boodschappen en onderweg naar Lizz haar werk, valt Esmée in slaap. We gaan met zijn allen lunchen. Terwijl Chris Wido naar de Ferry brengt doen onze eerste trail langs de waterkant. Na een uitstekende lunch gaan we weer terug naar huis, waar Chris en Hein de trap voor het huis onder handen nemen. Deze is door gerot en moet vervangen worden. De heren nemen Esmée mee naar de bouwmarkt en dit was voor alle drie dolle pret. Esmée pakt allerlei doosjes met schroeven, waarmee ze door de winkel rent.... Tot ze weer een ander mooi doosje tegenkomt. Boodschappen doen duurt iets langer met haar. In de tussentijd maken Lizz en Lisette zich op voor een baseball game. Als de heren en Esmée thuis komen zijn Lizz en Lisette al in Seattle, aan de wijn en kippenvleugels.
Esmée is moe en valt na het avond eten snel in slaap en Chris en Hein maken de trap voor het huis af en zakken voldaan met een biertje in een luie stoel bij een groot kampvuur, het oude tuinhuis moet immers opgestookt worden en dan het liefst alles in een keer.
Lizz en Lisette hebben het erg naar hun zin bij de baseball game. De sfeer is goed, gezellig en gemoedelijk. En na een gezellige avond in het stadion sluiten de dames aan bij de heren bij het kampvuur