Dagje rustig aan.

9 juli 2015 - Poulsbo, Washington, Verenigde Staten

Vandaag doen we het even rustig aan. Na een aantal drukke dagen doen we het vandaag even rustig aan. Lizz moet werken en thuis moet het nodige schoongemaakt worden.
Esmée slaapt voor het eerst een nachtje goed door en dus hoeven we er pas om kwart over 7 uit. Door de afgelopen drukke dagen, de warmte en zeurende tandjes heeft Esmée het niet helemaal naar haar zin vandaag. Ze is vroeg moe en slaapt vanaf een uur of 10 bijna 3 uur.
De mannen gaan nog lekker een stukje rijden op de motor om wat patronen en kruit te halen. Als ze terug zijn is Esmée inmiddels wakker en Lisette en Esmée gaan na een boterham het dorp in om wat boodschappen te doen.  Gek genoeg kost het meer geld om gezonde artikelen te halen dan ongezonde dingen, dus na een enigszins schokkende rekening keren Lisette en Esmée terug naar huis, inclusief de boodschappen.
De bereidde avondmaaltijd daarentegen smaakte goed en Esmée ligt vroeg op bed.

De mannen besluiten om de motor weg te gaan brengen en om daarna te gaan tanken en wat te gaan drinken in een local bar en de dames blijven thuis op het terras in de tuin zitten met een fles wijn.